Διαίρεση δεκαδικών

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sun May 12 03:09:02 EEST 2002

On 2002-05-12 02:27, Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:
> On Sunday 12 May 2002 00:15, Giorgos Keramidas wrote:
> [snip]
> > Και μην ακούσω κανέναν και λέει ότι η C δεν είναι καλή για μαθηματικά
> > γιατί θα τον βάλω για άσκηση να κάνει σε C πρόγραμμα που τυπώνει την
> > τιμή των δύο double που έχει το bar.c αλλά όχι με %lf.  Bit προς bit,
> > και τη μία τιμή κάτω από την άλλη, για να μας αποδείξει ότι δεν είναι
> > λάθος της C το παραπάνω αλλά της floating point υλοποίησης που έχει ο
> > επεξεργαστής (που είναι IEEE πρότυπο, παρεπιπτόντως)
>
> 8es na peis oti einai _ellatwma_ ths floating point ulopoihshs?
>
> an oxi, skip it

Einai apotelesma tou oti den mporei enas arithmos me apeira pshfia na
antiprosopeu8ei me fixed arithmo apo bits.  Eite auta einai 32 bits,
eite 80, eite 1024.

> an nai, mporeis na epidei3eis *biwsimh* h/w ulopoihsh[0] float std kaluterou
> apo to 754 ? (oi cray upagontai sthn kathgoria twn mh biwsimwn :)

Mpa, den to exo psaksei toso polu.  Apla ematha na min empisteuomai
tufla to == otan kano fload/double prakseis.  To karfi sto telos tou
mail htan gia na min petaxtei kana FORTRAN-freak kai pei "gi auto
grafo kwdika se F77".

- Giorgos