SOLVED: Διαίρεση δεκαδικών

drcypher drcypher at hack.gr
Sun May 12 01:49:01 EEST 2002

Θα ήθελα αρχικά, αναφερόμενος στο σχόλιο του Π. Μουσταφέλου, να πω ότι
έχει δίκιο... :-) Επειδή έχουν γίνει αρκετές φορές ερωτήσεις περί
προγραμματισμού σε C στη λίστα, παρασύρθηκα. Άλλωστε, αν το δούμε και
ψιλο-φιλοσοφικά, Linux χωρίς C δε γίνεται (στην ουσία ούτε το αντίθετο,
αλλά τέλος πάντων), οπότε θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε (επιεικώς) πως
το θέμα του μηνύματος είναι στο όριο του επιτρεπτού.
Τελικά να ευχαριστήσω τα παιδιά που μου απάντησαν. Φυσικά και μου αρκεί
μια πολύ καλή προσέγγιση, αλλά δε μπορούσα να φανταστώ ποτέ ότι ήταν
τόσο απλό :-). Ακόμα καλύτερα, μου λύθηκε η απορία που είχα τις
τελευταίες ημέρες για το αν υπάρχει abs για floating point. Και τελικά
υπάρχει η fabs() :-))))
Τα λέμε!

--
Doctor Cypher, C/C++ Wanna-Be Coder