modem_configuration se Mandrake...!

Kefalas Apostolos apollo at hellug.gr
Tue May 7 21:06:01 EEST 2002

orck wrote:

> θα ηθελα να κανω και εγω μια ερωτηση σχετικη με μοντεμ εσωτερικο
> εχω το zoom (lucent) και ακολουθοντας καποια link κατεληξα εδω
> http://www.dwrees.co.uk/lucent_install.shtml#install
> και ακολουθω τις οδηγιες για να κατεβασω τον driver απο εδω
> http://www.physcip.uni-stuttgart.de/heby/ltmodem/
> και κατεβαζω ,με win,το ltmodem-kv_2.4.18_6mdk-6.00b15-1.i586.rpm (η
> uname -r μου λεει 2.4.18-6mdk εχω MANDRAKE8.2 απο το RAM)το κανω install
> (κλικαρωντας το) και καποια στιγμη μου λεει οτι τελειωσε,παω στο kppp και
> δεν βρισκω κανενα μοντεμ παρα μονο τα παρακατω /dev/modem, /dev/ttyS0...S3
> [...]

Προφανώς (!!!) αφού δεν υπάρχει θα πρέπει να το φτιάξεις. η εντολή που θες
είναι η MAKEDEV. θα πρέπει όμως κάπου να σου λέει το minor και το major
number που παίρνει σαν παραμέτρους η MAKEDEV.
Τώρα όσον αφορά το kppp μόλις φτιάξεις το /dev/ttyLT0 άλλαξε το link
/dev/modem να δείχνει στο /dev/ttyLT0 (εντολή ln).

--
Kefalas Apostolos
Studing Electronics @ TEI Piraeus
apolo at freemail.gr apollo at hellug.gr