modem_configuration se Mandrake...!

orck orck2 at yahoo.com
Fri May 3 23:46:01 EEST 2002

θα ηθελα να κανω και εγω μια ερωτηση σχετικη με μοντεμ εσωτερικο
εχω το zoom (lucent) και ακολουθοντας καποια link κατεληξα εδω
http://www.dwrees.co.uk/lucent_install.shtml#install
και ακολουθω τις οδηγιες για να κατεβασω τον driver απο εδω
http://www.physcip.uni-stuttgart.de/heby/ltmodem/
και κατεβαζω ,με win,το ltmodem-kv_2.4.18_6mdk-6.00b15-1.i586.rpm (η
uname -r μου λεει 2.4.18-6mdk εχω MANDRAKE8.2 απο το RAM)το κανω install
(κλικαρωντας το) και καποια στιγμη μου λεει οτι τελειωσε,παω στο kppp και
δεν βρισκω κανενα μοντεμ παρα μονο τα παρακατω /dev/modem, /dev/ttyS0...S3
και /dev/ttyI0...I3 απο τα οποια το ttyS0 βγαζει στο netMod,ο οδηγος που
διαβαζω λεει στο τελος "...bearing in mind one important point - that the
device pointer for the LT Modem is not /dev/ttyS0, but /dev/ttyLT0. This
means that all references to ttyS0 should be replaced with ttyLT0." δηλαδη
πρεπει να βρω καπου στο /dev/ καποιο ttyLT0
επειδη δεν καταλαβαινω τι ακριβως πρεπει να κανω μετα για το κανω να
δουλεψει θα χρειαζομουνα λιγη βοηθεια για το που ψαχνω για τις αναφορες που
λεει

ΥΓ σας ευχαριστω οσους διαβασαν μεχρι εδω και ζητω συγνωμη για την, πιθανος,
ανοητη ερωτηση μου και το μεγαλο ποστ
προσπαθω να διαβασω οτι υπαρχει σχετικο αλλα δεν βγαζω ακρη, δεν θα με
βοηθουσε απαντηση του στυλ rtfm