KDE 2-3 compatibility ...

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Tue May 7 16:44:01 EEST 2002

Χαιρετώ,

Ξέρει κανένας τι παίζει με KDE 2.x.x apps σε περιβάλλον KDE 3; Έχω
εγκαταστήσει το KDE 3 (σε SuSE 8.0 Pro) αλλά κάποιες παλιότερες
εφαρμογές που έχω παρουσιάζουν μικροπροβλήματα. Πιο συγκεκριμένα, από
παλιές εφαρμογές δεν μπορώ να δω τις TT γραμματοσειρές που έχω
εγκαταστήσει (επομένως υπάρχει μπλέξιμο και με τα ελληνικά). Επίσης,
κάποιες φορές οι γραμμές εργαλείων της εφαρμογής τρεμοπαίζουν (μέχρι να
τις μετακινήσω, οπότε και σταματάει το φαινόμενο). Καμιά ιδέα;

Tom.