Automati metafrash se ellhnika

Phoebus R. Dokos thesmog at adelphia.net
Tue Mar 19 20:02:01 EET 2002

Την 19/3/2002 12:49:01 ??, ο/η "Panagiotis Moustafellos" <panxer at hol.gr> έγραψε:

>Den nomizo oti prepei na katadikasoyme mia prospatheia,
>otan ayto brisketai akoma sthn arxh toy...
>Toylaxiston, gelame me merika geloia apotelesmata ;)

Kala kai poy na deis to Systran Professional poy einai ypoti8etai kalytero. Ayto den einai gia klamata, gia klwtsies einai.
Ma sovara milame twra;;; Edw oi or8ografoi poy kyklofwroyn den mporoyn na diaxwrisoyn to pote ta rhmata einai se -ai kai pote se -e
ma ti leme twra!
Megalh plaka epishs exei kai to systran apo germanika se agglika kai apo gallika se agglika! Dokimaste to kai 8a me 8ymh8yte!