Automati metafrash se ellhnika

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Tue Mar 19 17:04:01 EET 2002

On Tue, 19 Mar 2002, Nikolaos Kefalas wrote:

> Epitelous blepo pleon oti yparxei h dynatothta automatis metafrashs se
> ellhnika
> apo thn yphresia tis otenet  me tin systran  http://systran.otenet.gr/
> :-)

 Den 8elw na se apogohteysw, alla ayto pou exoun ftia3ei sto URL pou
edwses einai POLY MAKRIA apo to na 8ewrh8ei stoixeiwdws leitourgiko!

 Endeiktikes metafraseis:
Operating System: Leitourgoun systhma 8ermanshs, aerismou kai klimatismou
Check out: Elen3te e3w
give out: dwste e3w
find out: breite e3w
on line: sth grammh
PHP and MySQL Web Development: Anapty3h Istou pesos Filippinwn kai MySQL
kai h lista den teleiwnei POTE...

(oi parapanw ermhneies bre8hkan apo th metafrash tou linux.org, opote den
yparxei h dikaiologia oti to systran den h3ere se poio context htan oi
fraseis)

 As me sygxwresoun oi developers tou systran, alla me ena kalo le3iko
mporw na ftia3w poly kalyterh mhxanh aytomaths metafrashs apo aytous.
(Aytoi bebaia den exoun OUTE KAN ena kalo le3iko.)

 Pantws exei pragmatika gelio to systran. Einai san aytous tous ka8reftes
pou tous koitas kai blepeis ton eayto sou paramorfwmeno.