lbsdmalloc

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Sat Mar 16 00:35:01 EET 2002

On 2002-03-15 19:49, Laris Vrahimis wrote:
> Exw egkatasthsei ena search engine se ena site me apofaseis tou kypriakou
> anotatou dikasthriou me anoixth prosbash gia xrhsh kyriws apo tous kyprious
> dikhgorous.
>
> To search engine prepei na ginei compiled apo to source code
> xrhsimopoiontas to GNU compiler GCC. To makefile arxizei ws ejhs:
>
>         # GNU Compiler
>         CC = gcc
>         CFLAGS = -O3
>         OUTPUT = -o
>         LIBS = -lbsdmalloc
>
> Omws otan trexw to make pairnw error se sxesh me to lbsdmalloc oti library
> not found.

Auto sumbainei giati to -lbsdmalloc option paei na kanei link to programma
sou me mia library pou exei onoma libbsdmalloc.so (h opoia profanos den
uparxei, ektos ki an thn sthseis esu).

Giorgos Keramidas                       FreeBSD Documentation Project
keramida@{freebsd.org,ceid.upatras.gr}  http://www.FreeBSD.org/docproj/