lbsdmalloc

Laris Vrahimis lvrahimis at logos.cy.net
Fri Mar 15 19:46:01 EET 2002

Exw egkatasthsei ena search engine se ena site me apofaseis tou kypriakou
anotatou dikasthriou me anoixth prosbash gia xrhsh kyriws apo tous kyprious
dikhgorous.

To search engine prepei na ginei compiled apo to source code
xrhsimopoiontas to GNU compiler GCC. To makefile arxizei ws ejhs:

         # GNU Compiler
         CC = gcc
         CFLAGS = -O3
         OUTPUT = -o
         LIBS = -lbsdmalloc

Omws otan trexw to make pairnw error se sxesh me to lbsdmalloc oti library
not found.

Etreja telika to make xrhsimopoiontas tis ejhs anallakitkes grammes sto
makefile anti autwn tou GCC compiler, oi opoies den perilambanoun anafora
sto lbsdmalloc dhladh:

         # Other Compilers
         CC = cc
         CFLAGS = -O
         OUTPUT = -o $(DUMMY)

Apotelesma htan ta arxeia men na ginoun compiled kai na trejoun kanonika,
otan omws aujhqhkan oi selides sto site mou, kai prospathsa na trejw to
programma pou dhmiourgei to database phra to ejhs error:

sino: no memory: fatal: out of memorry

(Sino einai to onoma ths mhxanhs anazhthshs).

Mhpws gia auto ftaiei oti den xrhsimopoihsa to lbsdmalloc. Kai an nai, exei
kapoios na proteinei mia lush.

Parepimpontos, an h erwhthsh fainetai hliqia einai epeidh den exw gnwseis
oute apo unix oute apo c h c++ opote euxaristw gia thn upomonh sas.

Larhs Vrahimhs