(Kai pali) NVIDIA + linux +kernel update = kala krasia...

DJ Art djart at linux.gr
Tue Mar 12 12:39:01 EET 2002

On Tuesday 12 March 2002 01:06, lenny wrote:

> 1. Κατέβασμα των rpm από το site της nvidia. Ta rpm (ver 1.0-2313)

> έδινε καμμιά δεκαρια unresolved symbols in /lib/modules/2.4.16-4GB/
> και έτσι αναγκάστηκα να κάνω κανονική εγκατάσταση από τις πηγές
> (ελληνιστί sources).

τα sources τί sources είναι ??? της SusE ??? (παρατηρώ αυτό το -4GB).
Δεν κατεβάζεις καλύτερα το 2.4.18 από το kernel.org ??
(ftp://ftp.gr.kernel.org/pub/linux/kernel/v2.4/linux-2.4.18.tar.bz2)

κάντου ένα σωστό configuration (from scratch, προσεχτικά).

> Έτσι τώρα η παραπάνω εντολή δίνει πλέον *μόνο* το εξής πρόβλημα:
>
>  depmod: *** Unresolved symbols in
> /lib/modules/2.4.16-4GB/misc/vmnet.o

vmnet ??? εχ, έχεις vmware, έτσι ??

άσε να μαντέψω. Δεν έχεις vmware, αλλά έχεις suse και ο πυρήνας είναι
ναι μεν από sources, αλλά από τα sources της SuSE.

καλά, βάλε έτσι κι αλλιώς ένα πυρήνα από το kernel.org, κάντου ένα
clean configuration, βάλτον χωρίς nvidia drivers και φρου φρου, δες αν
όλα δουλεύουν σωστά στην κονσόλα, και μετά, στην περίπτωση που όντως
έχεις vmware, ρίχτου ένα re-installation (από .tarball, ΕΛΕΟΣ με αυτά
τα rpm) να ξανακάνει compile τα modules του να ησυχάσει.

Και μετά βάλε τους nvidia drivers.
και προτίμησε να τους βάλεις από tarball.

> /lib/modules/2.4.16-4GB/misc/vmnet.o NVdriver installed successfully.
>
> (σ.σ. Θέλω να προσέξετε την τελευταία γραμμή...)

για να είναι όντως succesfully, αφενός καλό είναι να μην βγούν
unresolved symbols, αφετέρου κάνοντας ένα lsmod να δείς το NVdriver στη
λίστα.

> Από την άλλη μεριά, οi glx drivers δεν έδιναν απολύτως κανένα μήνυμα
> ανησυχίας.

προφανώς, αφού το μόνο που κάνει εκείνο το make είναι rm και move.

> Τέλος για να είμαστε σίγουρoι ότι δεν έχει γίνει κάποιο λάθος,
> εξετάζουμε εάν έχει απομείνει κάποιο απομεινάρι της mesa sto
> usr/lib/, στο /usr/X11R6/lib/ kai sto
> /usr/X11R6/lib/modules/extensions/,

όχι, δεν κοιτάζουμε για απομεινάρια έτσι. Γιατί από κάποια έκδοση και
μετά, οι nvidia drivers σβήνουν μόνοι τους τα mesa components.

> κάνουμε και ένα
> ldconfig -v |grep GL

με αυτόν τον τρόπο και με τον παραπάνω στο
/usr/X11R6/lib/modules/extensions/
θα κάνεις trace τους ίδιους τους drivers της Nvidia.

καλύτερα ένα

ldconfig -v |grep Mesa

αν και εδώ που τα λέμε, suse έχεις, δώσε ένα rpm -e Mesa-xxx-xxx-xxx

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)