digital camera

Stelios Asmargianakis asmar at otenet.gr
Thu Jun 27 08:35:02 EEST 2002

Με το gphoto παίρνω την απάντηση ότι δεν έχω άδεια για να εγκαταστήσω τη
συσκευή ενώ έχω μπει σαν root και φυσικά απο το kde-peripherals κτλ κτλ όπως
ανέφερα το έχω κάνει και περνά όλα τα τεστ που έχει.
Στις οδηγίες του gphoto δεν γράφει τίποτα για το μύνημα που λαμβάνω (please
check the permissions - see the manual) .
Τώρα όσον αφορά το KDE,GNOME κτλ περι ορέξεως....

> Δεν έχω δουλέψει με ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, αλλά τουλάχιστον ένα
> επιπλέον
 βήμα που πρέπει να κάνεις είναι να ρυθμίσεις το KDE για δαύτη:
> K->Preferences->Peripherals->Digital Camera
> (υποθέτωντας βέβαια ότι έχεις KDE 3)
>

> --

Stelios
www.climbincrete.com