digital camera

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Thu Jun 27 00:50:01 EEST 2002

On Wednesday 26 June 2002 21:23, linux at climbincrete.com wrote:
> Γεια χαρά
>
> Έχει δουλέψει κανείς καμιά ψηφιακή μηχανή;
> Διαβάζωντας τα σχετικά documentations οι οδηγίες ήταν ότι αφού την έχει δει

 και αναγνωρίσει το λειτουργικό (πράγμα που συμβαίνει με την δική μου,
> nikon coolpix 880) το μόνο που μένει είναι να γράψετε στον conqueror
> camera:// και στην συνέχεια θα δείτε το φακελο με τις φωτογραφίες.
> Όλα αυτά συμβαίνουν απλά όταν πάω να μπω στον φάκελο παίρνω το εξής
> μύνημα:
 could not read file Could not claim the USB device.
> Μέσω του control panel και κάνωντας test η μηχανή λαμβάνει θετική απάντηση
> ότι
 όλα είναι οκ.
> Έχει κανείς εγκαταστάσει καμιά παρόμοια μηχανή ή καμιά πρόταση;
> Στον Η/Υ τρέχει Redhat 7.3.....

Δεν έχω δουλέψει με ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, αλλά τουλάχιστον ένα επιπλέον
βήμα που πρέπει να κάνεις είναι να ρυθμίσεις το KDE για δαύτη:
K->Preferences->Peripherals->Digital Camera
(υποθέτωντας βέβαια ότι έχεις KDE 3)