(FAQ) Τονοι στα Χ

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Jun 12 23:04:10 EEST 2002

On Wed, Jun 12, 2002 at 07:05:52AM +0000, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> * Vasilis Vasaitis <vvas at hal.csd.auth.gr> [2002-06-09 14:22]:
>
> Συνήθως το charset γράφεται με τη μορφή που είναι δηλωμένο στο MIME
> registry, δηλαδή ISO-8859-7. Βέβαια επειδή ο καθένας το γράφει
> διαφορετικά, και τα ISO8859-7, ISO_8859-7 κλπ. δουλεύουν, αλλά το
> κανονικό είναι el_GR.ISO-8859-7.

  Ναι, δεκτό, κι εγώ κάποτε έτσι το έγραφα. Το θέμα είναι ότι η xlib, σε
αντίθεση με την libc, είναι κάπως ιδιότροπη με τα ονόματα των locale, και
θέλει να γράφονται ακριβώς όπως είναι δηλωμένα στα αρχεία ρυθμίσεών της. Άν
ρίξεις μια ματιά στο /usr/X11R6/lib/X11/locale/locale.dir, θα παρατηρήσεις
ότι τα πάντα είναι ορισμένα ως ISO8859-* και όχι ISO-8859-*. Βέβαια, μόλις
τώρα έριξα μια ματιά στο locale.alias και παρατήρησα ότι υπάρχει η σχετική
μετατροπή, άλλα όσον αφορά την xlib, το ISO8859-7 είναι ο κανονικός τρόπος
γραφής...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr