Install mesw sklhrou diskou

Panagiotis Moustafellos panxer at hol.gr
Tue Jun 11 17:51:02 EEST 2002

From: "Ghost Dog" <aerikon at wanadoo.fr>
To: <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Tuesday, June 11, 2002 5:36 PM
Subject: Re:Install mesw sklhrou diskou

> Kalhmera,
> Efxaristw poli olous osous apandhsan :)
> Ade na fygei h redhat kai na bei to slack na pai3oume ligo :)
> Mia erwthsh mono (apla kai mono apo periergeia)
> Otan 8a ftia3w tis disketes kai 8a kanw boot,3ekinhsei h diadikasia klp
klp
> kai ftasw sto shmeio pou to systhma 8a prepei na ka8orisei poia paketa
> yparxoun,pws 8a to kanei afto?
Tha kanei list ta paketa, tha dei ti yparxei, tha sou pei ti leipei, tha tou
peis entaksei
kai tha ta breite, einai kalos xarakthras..
> 8a diavasei ta paketa ena ena kai meta 8a mou dei3ei thn lista me afta pou
> yparxoun?
Oxi, tha sou pei, ayta pou eprepe na yparxoun  mou fainetai.. Einai
periergo, alla mono
an allakseis to typo egkatastashs sth mesh, (tha deis ti ennow) tha sou
parousiasei mono
ayta pou exeis.. Alla en pasei periptwsh, den exei shmasia, ti douleia sou
thn kaneis..
> Yparxei periptwsh na mou dei3ei ola ta paketa me ta opoia erxetai to slack
> kai apo ta opoia kapoia borei na mhn exw ?
Nai opws eipa..
> Estw oti efarmozei thn teleftaia lysh kai exw diale3ei ena paketo pou den
> exw katevasei,tote ti ginetai?
> Stamataei h egatastash h mou vgazei para8yraki gia na kanw ignore to
paketo?
Eksartatai to mode ths egkatastashs, an to baleis newbie mode, tha
stamathsei kai tha se rwthsei,
tha tou peis "Ela mwre den trexei tpt" kai tha synexisei...Se alla modes sou
dinei to output ths egkatastaseis meta
an kapoio paketo exei ws dependency ena allo pou den exeis, den tha
egkatastathei (dld mh fobase gia gamhmeno
setup) be cool..
> Efxaristw ek twn proterwn osous katsoun kai asxolh8oun
> Aristotelhs Liondos
>
> Universite Pierre Mendes France / Faculte de Droit
Genika, tha eisai ok, h egkatastash den einai tpt...
---

Panagiotis Moustafellos
(aka panXer)