SuSE 8.0 + Greek

Dimitris Stasinopoulos dimitris at linea.gr
Fri Jul 26 21:35:01 EEST 2002

On Παρ 26 Ιουλ 2002 18:27, DJ Art wrote:
> On Friday 26 July 2002 01:36, P. Christeas wrote:
> > Μήπως πρέπει να γράψεις
> >
> > Μ$ + SuSE 8.0 + Greek.
>
> [snip...]
>
> δεν καταλαβαίνω που κολλάτε εσύ κι ο Στασινόπουλος με τις γραμματοσειρές
> των windows ...

Pouthena.

> έχετε δεί αλλού free ποιοτικές ελληνικές truetype γραμματοσειρές ??
> Arial, Verdana, Tahoma, Times New Roman ?? Αν ναι, πείτε το κι εμάς να
> χρησιμοποιούμε τις free ....

Pouthena! Xavales na ginetai. (Kai ego tis MS xrisimopoio kai koimamai me
elafra tin sinideisi mou.) Den epiases to noima tou mail! :o/

--
Dimitris Stasinopoulos

The faithless climbed for days to meet the Master on the mountain top.
When they did, they asked him:
"Where do you get your so called faith from?"
"You've brought it", the Master replied.
You've all climbed so high..."