SuSE 8.0 + Greek

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Jul 26 21:18:01 EEST 2002

Στις Παρ 26 Ιουλ 2002 18:27, ο/η DJ Art έγραψε:

> [snip...]
>
> δεν καταλαβαίνω που κολλάτε εσύ κι ο Στασινόπουλος με τις γραμματοσειρές
> των windows ...
>
> έχετε δεί αλλού free ποιοτικές ελληνικές truetype γραμματοσειρές ??
> Arial, Verdana, Tahoma, Times New Roman ?? Αν ναι, πείτε το κι εμάς να
> χρησιμοποιούμε τις free ....
>
> εγώ ξέρω ότι:
> 1) Δεν υπάρχουν free as speech ποιοτικές ttf γραμματοσειρές
> 2) Είναι παλούκι να φτιάξεις.
> 3) οι monotype microsoft ttf γραμματοσειρές είναι free as a beer.

> [...]

Δεν θα είχα γράψει το mail αν ήταν έτσι τα πράγματα.
1) Ποιοτικές και unicode είναι οι γραμματοσειρές του freefont project. Δες
τις, είχα στείλει και e-mail στη λίστα.
2) δεν είναι παλούκι. Μπήκα  στον κώδικα των disassembled Xfontgr και τις
διόρθωσα για να δουλέψουν σ'εμένα. Πιστεύω οτι με λίγη ακόμα βοήθεια, μπορώ
να γράψω κάτι. Από την άλλη, περιμένω (μετά τις διακοπές) να πειραματιστώ με
το metafont (του TeX). Ίσως μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και postscript
Type1/2 γραμματοσειρές, για τις οποίες έχουμε εργαλεία (δίνω και διευθύνσεις
σε όποιον θέλει).
3) α. με ενοχλεί όντως το όνομά τους και β. δεν ξέρουμε αν θα είναι και αύριο

4) οι σωστές γραμματοσειρές είναι αυτές οι 4-5. Οι freefont είναι ήδη 3. Με
2-3 ακόμα το σύστημα θα είναι άνετο.
5) το θέμα μας καίει γιατί το Gnome 2 και το KDE 3 δεν δουλεύουν σωστά χωρίς
scaleable γραμματοσειρές.
6) χρόνο έχω, αλλά λίγο. Πρέπει να βοηθήσει και κανένας άλλος (αντί να
τσακώνονται για τα distros).