latex s

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Jul 18 15:50:02 EEST 2002

Στις Πεμ 18 Ιουλ 2002 10:25, ο/η Kontogeorgis Aristeides έγραψε:

> Ξεκίνα το έγραφο σου βάζοντας
> \usepackage[american,greek]{babel}
> \usepackage[iso-8859-7]{inputenc}
>
> και θα δουλέψουν τα ελληνικά.
> Διάβασε στο manual του babel, πως γράφεις λατινικούς χαρακτήρες.
> Το ελληνικό babel  το χρησιμοποιώ από το 1997.
>
> Χαιρετώ
> Αριστείδης

Χαιρετώ κι εγώ.
Αυτό το ήξερα, θεωρώ όμως απαράδεκτο να λειτουργεί το ελληνικό babel με
λατινικούς χαρακτήρες. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να είναι απαραίτητα τα
\languagegreek (αν θυμάμαι καλά) κλπ.
Κατά τη γνώμη μου το 'a' δεν έχει καμία σχέση με το 'α', είναι άλλα γράμματα
και κακώς τα συνδέουμε. Επιπλέον, τα fonts χρησιμοποιούν μία απαράδεκτη
τακτική, αφού οι ελληνικοί χαρακτήρες παράγονται από λατινικά σύμβολα..
Γι αυτό βρίζω.