latex s

Kontogeorgis Aristeides kontogar at math.uoc.gr
Thu Jul 18 10:30:02 EEST 2002

Στις Πέμπτη 18 Ιούλιος 2002 01:39, ο/η P. Christeas έγραψε:
> Στις Πεμ 18 Ιουλ 2002 00:15, ο/η V13 έγραψε:

> Εγώ προσπάθησα να γράψω πραγματικά ελληνικά (iso8859-7) με το LaTeX και
> όταν έγραφα "πίτσες" εμφανίζονταν π$%τσες !
>
> Θα μαζευτούμε ποτέ να το φτιάξουμε αυτό; Είναι φοβερό εργαλείο και με το
> metafont νομίζω πως μπορούμε (εμείς οι μηχανικοί) να γράψουμε και καμία
> σωστή γραμματοσειρά.

Ξεκίνα το έγραφο σου βάζοντας
\usepackage[american,greek]{babel}
\usepackage[iso-8859-7]{inputenc}

και θα δουλέψουν τα ελληνικά.
Διάβασε στο manual του babel, πως γράφεις λατινικούς χαρακτήρες.
Το ελληνικό babel  το χρησιμοποιώ από το 1997.

Για μια επιπλέον πολύ καλή ελληνική γραμματοσειρά δείτε το
http://iris.math.aegean.gr/software/kerkis/

Χαιρετώ
Αριστείδης