problima me to modem !@#$!@#$!@#$ !!

Thomas B2 tms_b2 at hotmail.com
Wed Jul 17 01:12:01 EEST 2002

Καλησπέρα για ακόμα μια φορά !!
Έχω ξαναστείλει mail στη λίστα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση σχετικά με το πρόβλημα που έχω συναντήσει με το modem μου .
Λοιπόν , έχω το supramax usb 2920 το οποίο προσπαθω να παίξω στο linux εδω και λίγο καιρό χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία .....
Έχω το Manrdrake 8.2 , kernel 2.4.18 ( το οποίο από ότι έχω καταλάβει από τη λίστα δεν χρησιμοποιείται και πολύ , γιατί δεν είναι καλή διανομή ?)

Βασικά το έχω ψιλοψάξει το θέμα και ( στο site www.linmodems.org ) έχω διαβάσει ότι είναι winmodem (κάτι που ίσως να είναι και το τελειωτικό χτύπημα :-/ ), επίσης από αναζήτηση για το θέμα αυτό σε παλαιότερα mails στη λίστα βλέπω ότι έχει συζητηθεί αρκετά το θέμα αυτό .Είδα και κάποιες λύσεις (φορτώνοντας τo acm.o module με συσκευή για το modem την /dev/usb/ttyACM0 ) χωρίς όμως να επιφέρω αποτέλεσμα ....
( Προφανώς δεν είναι acm modem... )

-> Έχει ασχοληθεί κανείς με το ζήτημα αυτό ?ξερεί κανείς να μου πεί what to do με αναλυτικό τρόπο ώστε να βρώ μια άκρη αν υπάρχει ?
-> Επίσης χρησιμοποιεί κανείς τη διανομή αυτή ωστε να μου πεί κάποιο καλό modemaki να αγοράσω ώστε να μην έχω κανένα πρόβλημα ?

Thanks !
(Thomas)