(no subject)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Jul 16 22:06:11 EEST 2002

* Michael Menegakis <admin at www0.org> [2002-07-16 18:49]:

> To KDE einai enas window manager.

Αυτό δεν είναι αλήθεια - το KDE είναι πολύ περισσότερο από window
manager. Είναι ένα σύνολο από βιβλιοθήκες και προγράμματα για την
ανάπτυξη εφαρμογών, καθώς και πολλές χρήσιμες εφαρμογές που έχουν
αναπτυχθεί πάνω σε αυτή την υποδομή. Περιέχει και έναν window manager,
αλλά τρέχει και χωρίς αυτόν. Ο window manager (kwin) είναι ένα πολύ
μικρό μέρος του.

Φαίνεται και από το μέγεθος... Ο πηγαίος κώδικας του KDE 3.0.1 είναι 73
MB συμπιεσμένος. Δεν ξέρω για σας, αλλά εγώ είναι αδύνατον να φανταστώ
τόσο τεράστιο window manager.

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr