(no subject)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Tue Jul 16 22:06:01 EEST 2002

* Costas Barakitis <bcostas at gamesoverdose.com> [2002-07-16 19:24]:

Βεβαίως. Είναι "ακακκία".

> Sto Internet kalh wra, ti akrivws exei prosferei h MS?

- Πρόσφορο έδαφος για να ευδοκιμήσουν διάφοροι ιοί, σκουλήκια, και άλλα
  ζωντανά του Θεού,
- Το Microsoft Passport,
- Και την καινούρια της τεχνολογία για «Digital Rights Management».

> Sa na leme, exeis stoxo zwhs! Evge.

«Θα ζήσω για πάντα ή θα πεθάνω προσπαθώντας!»

> Kati san tis gkomenes dhladh.

Όχι, οι γκόμενες είναι κάπως σαν τη Microsoft: δεν ασχολούνται μαζί μου,
αλλά αν ήθελαν θα μπορούσαν να με κάνουν αυτές ό,τι θέλουν ;-)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr