Ta Windows einai kalitera apo to Gnu-Linux.

George Kourtis gkourtis at freemail.gr
Tue Jul 16 18:07:01 EEST 2002

Ναι θέλω να ανάψουν τα αίματα.

Είμαι παλιός χρήσης Windows (από το 93) (και πριν από αυτά ήμουν χρήσης της Amiga) και προσπαθώ να γίνω δίγλωσσος (με αρκετές δυσκολίες).
Είναι σαφές σε μένα ότι τώρα τα Windows είναι καλύτερα από το Linux.
Αυτό συμβαίνει σε πολλούς τομείς.
Και στην επικοινωνία με τον χρήστη και στα εργαλεία που υπάρχουν.
Χρησιμοποιόντας το KDE σε μηχάνημα με 300άρι Celeron με 256ΜΒ μνήμη απελπίζομαι ( ενώ έτρεχα κάποια χρόνια πρίν - το 95 ) εφαρμογές σε Windows NT 4.0 σε 486/100 με 16Mb μνήμης.

Στο μηχάνημά μου που πρόσφατα αναβάθμισα σε Athlon 1800+ τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα.
Άρα το Linux Gnu KDE είναι αργό.

Διαβάζοντας ένα βιβλίο με τίτλο "Advanced UNIX Programming" είδα ότι και οι κλήσεις του πυρήνα είναι ψίλο χάλια από προγραμματιστικής απόψεως.
Είναι σαφώς πιό πίσω από τα Windows.

Θα μπορούσα να πω ότι η σημερινή κατάσταση είναι αυτή των Windows 3.11 7-8 χρόνια πίσω δηλαδή.

Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ να ασχολούμε με το Gnu linux είναι ότι πιστεύω ότι αυτή η κατάσταση θα αλλάξει σε σχετικά λίγο χρονικό διάστημα.
( στα επόμενα 5 χρόνια πιστεύω ο μέσoς χρήστης δεν θα μπορεί να διακρείνει χρηστικές διαφορές ).

Το Gnu Linux είναι ένα σημαντικότατο εργαλείο στην παιδία ( μέση και ανώτατη) ως παράδειγμα και ένα σημαντικό εργαλείο στους κατασκευαστές hardware με ύπαρξη υπολογιστή (τηλεφωνικά κέντρα, συστήματα πάσης φύσεως κτλ).

ΕΠΙΣΗΣ θα προσφέρει σίγουρα σημαντικές ευκαιρίες σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις να αναδειχτούν στην υποστήριξη και παραγωγή λογισμικού εάν προλάβουν τον παλμό της αγοράς.

Και βασικά προτιμάω να πληρώνω για την ανάπτυξη λογισμικού που είναι ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ έστω και αν υπάρχει λογισμικό κάποιου άλλου καλύτερο αλλά μόνο ΔΙΚΟ ΤΟΥ( Πληρώνω σημαίνει αγοράζω distributions βιβλία κτλ).

Σαν παράδειγμα: προτιμώ να φτιάχνω το εξοχικούλι μου παρά να τα δίνω στο πολυτελές ξενοδοχείο.

Η Microsoft δεν είναι "κακκία". Έχει προσφέρει στο σύνολο ( με το αζημίωτο ) αλλά και τσάμπα τουλάχιστον στο 98% των περιπτώσεων που γνωρίζω.
Νομίζω όμως ότι ο κύκλος της θα κλείσει σύντομα ( πρωτού πεθάνω δηλαδή - το έχω προγραμματίσει για το 2065 ).

Εξάλλου το καλύτερο ποτέ δεν είταν ιδαίτερος παράγοντας για να καθορίσει την επικράτηση κάποιου προϊόντος.

Για να καταλήξω: Δεν ασχολούμε με Gnu-Linux γιατί είναι καλύτερο από τα Windows αλλά γιατί είναι ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ και μπορώ να το κάνω σχεδόν ότι θέλω.

Γιώργος Κούρτης

---
http://www.freemail.gr -    .