suse 8 - redhat 7.3: list admin;

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Tue Jul 16 14:51:01 EEST 2002

http://lists.hellug.gr/i18ngr.php3

> Τεσπά, αν θέλει κανένας να μιλήσει σοβαρά, περιμένω..

Ποιο είναι το νόημα της ζωής;
Ποιο είναι το νόημα του OSF;
Πιστεύετε ότι οι αμερικάνοι θα την πέσουν στο Ιράκ;
Πιστεύετε ότι η MS τελικά θα επικρατήσει;
Να σβήσω αυτό το /proc/kmem που είναι 268374016Β και μου έχει γεμίσει το
δίσκο;

--
Vagelis Papadogiannakis
http://baza.source.gr