suse 8 - redhat 7.3: list admin;

drcypher drcypher at hack.gr
Tue Jul 16 12:27:01 EEST 2002

On Tue, 16 Jul 2002 01:11:47 +0300
"P. Christeas" <p_christ at hol.gr> wrote:

> Στις Δευ 15 Ιουλ 2002 15:34, ο/η Michael Menegakis έγραψε:

> .... και τα λοιπά, συνηθισμένα
>
> Υπάρχει κανένας υπαύθυνος στη λίστα, να βάλει ένα script που να κόβει
> όλα τα mail που περιέχουν τις λέξεις 'distribution' , 'distro' κλπ.;

Τα περισσότερα μηνύματα στα οποία αναφέρεται η λέξη distro/distribution,
συνοδευόμενη από τη διανομή του χρήστη που αναφέρει ένα πρόβλημά του
(για λόγους πληρότητας της αναφοράς του προβλήματος), θα διαγράφονται
:-)

Παρεμπιπτώντος, έχει δει κανείς το κειμενάκι περί του Slackware 8.0 (!)
που υπάρχει στη linuxberg.com->linux.tucows.com? Είναι από το 2001 και
αναρρωτήθηκα αν τους έχει πειράξει και αυτούς η ζέστη, ή αν απλώς έχει
αλλάξει διεύθυνση το site και αυτό είναι ένα περσινό κατάλοιπο
αντιστοιχισμένο στο συγκεκριμένο URL. Και τελικά, ξέρει κανείς γιατί
καταργήθηκε η ελεύθερη πλοήγηση (browsing) στα προγράμματα που
προσφέρουν; Είναι εκνευριστικός ο μονόδρομος της αναζήτησης, εκτός αν το
browsing προσφέρεται μέσω link που δεν βλέπω με όλα αυτά τα χρώματα και
τις διαφημίσεις. Τελικά το freshmeat είναι κλάσεις ανώτερο. Ξέρει κανείς
κανένα εξίσου καλό site με software για Linux (γιατί κανένας μονόδρομος
δεν είναι καλός, ούτε καν το freshmeat.net)?

> Έχω μπεί σ' αυτήν τη λίστα, για να βρώ και να δώσω λύσεις και γνώμες
> γι'αυτό το λειτουργικό και τα προγράμματά του, και το μόνο που διαβάζω
> είναι flame distro wars.

Νομίζω ότι αυτή τη φορά ήταν πιο χαλαρά τα πράγματα. Εξ' άλλου το
καλοκαίρι είναι μια καλή εποχή να ξεφύγουμε από τα τεχνικά και να το
ρίξουμε λίγο στην τρελή (έκφραση να σου τύχει) :-))

> Υπάρχουν μερικά πολύ πιό σοβαρά θέματα, που αν δεν τα λύσουμε εμείς,
> δεν θα το κάνει κανένας.. Φυσικά, το νο.1 θέμα είναι το i18n.

Πάντως γίνονται πολύ καλές συζητήσεις (πέρα από τα τεχνικά για τις
μεταφράσεις) στο i18ngr at hellug.gr

> Τεσπά, αν θέλει κανένας να μιλήσει σοβαρά, περιμένω..

Υποθέτω δεν τα κατάφερα :-)

Άντε καλό καλοκαίρι (άραγε κάποια στιγμή θα καταντήσει εκνευριστικό αν
το λέω σε κάθε μήνυμα; :-) )

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]