Non-VESA modeline

Giorgos Keramidas keramida at FreeBSD.ORG
Sun Jul 14 00:02:02 EEST 2002

On 2002-07-13 18:59 +0000, Nikolaos Dionysopoulos wrote:
> Έχω το εξής πρόβλημα: πρέπει να δουλέψω για κανά 2μηνο με μια παλιά
> οθόνη (Hyndai HCM-421E) η οποία σηκώνει μέχρι 720x576 @ 60Hz και
> 800x600 @ 56Hz. Καθ'ότι η κάρτα γραφικών μου (Diamond Viper 770 με
> TNT2) δεν δέχεται με κανένα τρόπο να πέσει κάτω από τα 60Hz, η
> μεγαλύτερη ανάλυση που μπορώ να δουλέψω είναι τα 720x576, η οποία
> όμως δεν ανήκει στο VESA πρότυπο.
>
> Κάτω από Window$ με την προσθήκη μιας γραμμής στο .inf του οδηγού
> της nVidia μπόρεσα να δω αυτήν την ανάλυση. Στο linux όμως δεν
> γίνεται, αφού αν μια ανάλυση δεν ανήκει στις VESA πρέπει να δώσουμε
> [...]

Στο XF86Config μου έχω σώσει πάνω ακριβώς από τα ModeLines το εξής URL:

        http://koala.ilog.fr/cgi-bin/nph-colas-modelines

Εκεί έχει ένα όμορφο CGI script που μπορείς αν θυμάμαι καλά να το
τρέξεις με κατάλληλες παραμέτρους στη φόρμα για να "δημιουργήσεις"
ModeLines με συγκεκριμένο resolution και το βέλτιστο refresh rate για
τα clocks της οθόνης/κάρτας σου.

Δοκίμασέ το και μετά αν δεν βαριέσαι πες μας τι έγινε...

- Γιώργος