utf8 vs iso8859-7 (was: Re: ellinika kai germanika sto SuSE 8.0)

Giannis Papaioannou jhn at egnatia.ee.auth.gr
Fri Jul 12 14:46:01 EEST 2002

On Thu, 11 Jul 2002, Alex Papadopoulos wrote:

>me atoma apo diafores xwres (Balkania, asiatikes xwres included). An
>exeis ry8mismenous tous mailers na stelnoun se iso8859-7, blepeis sto
>99% twn periptwsewn swsta ta incoming mails (pou einai sta agglika
>synh8ws), alla otan pas na kaneis ena reply me quoted to original
>message, o mozilla (toulaxiston) prospa8ei na metafrasei olous tous
>xarakthres se iso8859-7, den xwrane sto charset, kai katalhgeis na
>stelneis skoupidia anti gia quoted mails stous synergates sou.

me iso-8859-7 blepeis mia xara agglika, an ry8miseis ton mozilla kai
deixnei kai na stelnei se iso-8859-7 de 8a exeis kanena problhma.
An to atomo sto opoio stelneis to email den xrhsimopoiei mhxanham pou
na yposthrizei iso-8859-7 tote logiko einai na blepei tous ellhnikous
xarakthres skoupidia, tous agglikous xarakthres tous blepei swsta anyway,
akoma kai ekei (stous agglikous xarakthres) an exei problhma mporei na to
lysei setarontas ton MUA na deixnei iso-8859-1 asxeta me to ti encoding
parelabe to mail.

>Kati prepei na ginei me ayto to 8ema, kai pi8anotata onomazetai utf-8.

symfwno, omws poso etoimos einai akoma o planhths???

>Yparxei idiaiteros logos pou den katargountai ta iso8859-* encodings,
>kai den efarmozetai universally to utf-8, wste na mhn prokyptei
>synexeia to problhma tou twra-se-ti-encoding-einai-ftouno?

nai yparxei, to idio problhma pou eixane kai me to Y2K bug