xmmm.. ellhnika

P. Christeas p_christ at hol.gr
Fri Jul 12 02:25:02 EEST 2002

Στις Παρ 12 Ιουλ 2002 01:31, ο/η Michael Menegakis έγραψε:

> Συμφωνώ λοιπόν και επειδή έχω έτοιμη τη λύση απο τον P. Christeas τον οποίο
> και ευχαριστώ για το σύντομο HOWTO:), θα ακολουθήσω τoν "generic" δρόμο.

Είμαι καινούριος στη λίστα, φαίνεται οτι η συζήτηση έχει επαναληφθεί αρκετές
φορές.

Η λύση δεν είναι δικιά μου, τον κόπο τον έκανε αυτός που βοήθησε να γραφτούν
τα σωστά keytables για το xkbd. Έχω όμως μερικές παρατηρήσεις, για τις
παραλλαγές της λύσης, όπως συζητήθηκαν στη λίστα:
1. Σε μερικά συστήματα το ελληνικό πληκτρολόγιο μπορεί να είναι προαιρετικό.
Γι αυτό οι ρυθμίσεις μπορεί να μήν γίνουν στο XFree86-4, αλλά στο .xinitrc
και στις ρυθμίσεις του DE κάθε χρήστη. Διαλέγετε και παίρνετε.
2. Προφανώς η ρύθμιση στον Κέντρο Ελέγχου του KDE για την 'πρωτεύουσα διάταξη
πληκτρολογίου' είναι ισοδύναμη με το 'setxkbmap el' κλπ. Εμένα με βολεύει η
ρύθμιση με το GUI.
3. Επιμένω, όποιος δεν χρησιμοποιεί το Caps_Lock όπως είπα πρίν, να το κάνει.
Αλλάζει το πληκτρολόγιο γρήγορα, δείχνει με το Led την κατάσταση και
αποθαρρύνει τους $#^&&&κες που γράφουν συνέχεια με κεφαλαία!