xmmm.. ellhnika

Michael Menegakis admin at www0.org
Fri Jul 12 01:31:01 EEST 2002

On Thu, 11 Jul 2002 17:55:24 +0300
"Dimitrios Kamenopoulos" <el97146 at mail.ntua.gr> wrote:

> Επίσης φορτώνεις στη μνήμη το kdeinit και γύρω στα 20 ΜΒ των kdelibs και του
> qt.  Είσαι σίγουρος ότι το θες αυτό σε άλλον window manager μόνο και μόνο για
> να γράφεις ελληνικά, όταν αρκεί να ρυθμίσεις δύο γραμμές στο XF86Config(-4)
> (βλ. archives) και να βάλεις την εντολή setxkbmap el
> στο startup script του window manager[*];
>
> [*] Το kxkbd δεν έχει καμία σχέση με το kikbd ή το grkbd. Αυτά ζουν στο
> background και "φιλτράρουν" τα keystrokes ώστε οι εφαρμογές να παίρνουν
> "ελληνικούς" χαρακτήρες. Αντίθετα το kxkbd είναι απλά ένα βολικό interface
> [...]

Εχμ, 20 mb δεν φορτώνει αλλά 5 'kdeinit' σίγουρα. Το θέμα είναι εκτός από το ότι είναι ενοχλητικό να βλέπεις άσκοπα libraries στη μνήμη, είναι επίσης πολύ αργό στο response. Aκόμα και μέσα από το kde, το kxkb αργει 1 δευτερόλεπτο στην αλλαγή map και αυτό γίνεται ενοχλητικό όταν γράφεις γρήγορα.

Συμφωνώ λοιπόν και επειδή έχω έτοιμη τη λύση απο τον P. Christeas τον οποίο και ευχαριστώ για το σύντομο HOWTO:), θα ακολουθήσω τoν "generic" δρόμο.

Thanks.