Problem with X-ISP

Dimitrios P. Bouras dbouras at hol.gr
Wed Jul 10 14:01:01 EEST 2002

Alexis Stergiou wrote:

> Exw ena problima kata tin leitourgia tou xisp. Enw mou epitrepei na
> sinde8w, den mporei na apoktisei to dynamic ip pou tou dinei o server

> tou ISP kai kanei hang-up tin sindesi.

  Tre3e to xisp me thn parametro "-debug", kai des ti grafetai
  sto system log file sou (pi8anotata /var/log/messages) apo to
  pppd. Steile tis sxetikes grammes kai to 3anasyzhtoume.

  Ena poly "koino" problhma einai oti to xisp den mporei na
  diabasei to /var/run/ppp?.pid, opou "?" synh8ws = "0" (dhladh
  to file pou to pppd exei grapsei to PID tou process gia to
  sygkekrimeno connection). To path tou file autou ry8mizetai
  apo to "File->Options->Program Paths". Bebaiwsou oti einai
  to swsto path, oti to pppd ontws grafei ena arxeio me onoma
  ppp?.pid (opou "?" enas ari8mos) ekei, kai oti mporeis ws
  xrhsths (to xisp trexei me ta dika sou permissions) na to
  diabaseis (toso to directory oso kai to arxeio).

  Auta pros to paron.
  Xairetismous,

  Dhmhtrhs

  YG. An den to exeis kanei hdh, katebase thn teleutaia ekdosh
      tou xisp apo to http://xisp.hellug.gr