ellinika kai germanika sto SuSE 8.0

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Wed Jul 10 02:38:01 EEST 2002

On Tuesday 09 July 2002 22:37, Alexandros Droseltis wrote:
> dialutika). Exei kaneis mia idea gia to pos mporo na sundiaso apothikeusi
> germanikon kai ellinikon xaraktiron (se ksexorista arxeia aplou keimenou ta
> men kai ta de) sto idio sustima;

Από τη σχετική εμπειρία που είχα με τον George Staikos του KDE (που σημειωτέον
δεν είναι δα κανένας newbie, έχει γράψει το μισό KMail και όλο το SSL support
στον Konqueror) που ήθελε να έχει ταυτόχρονα ελληνικά και αγγλικά (όχι βέβαια
όπως τα χρησιμοποιούμε εμείς), φαίνεται πως αυτό είναι πολύ δύσκολο. Και
τούτο γιατί η υποστήριξη ελληνικών στο πληκτρολόγιο του X Window είναι
απελπιστικά συνδεδεμένη με το locale, ή πιο απλά με το charset που
χρησιμοποιείς. Εκτός και αν θες να αποθηκεύεις τα πάντα σε utf-8 (μεγάλος
πονοκέφαλος), ο μόνος απλός τρόπος είναι να δημιουργήσεις δύο users, έναν με
ελληνικό και έναν με γερμανικό locale. Κάποια στιγμή στο μέλλον τα πάντα θα
είναι utf-8 και το πρόβλημα θα λυθεί. Αν βέβαια κάποιος άλλος έχει καμιά ιδέα
θα ήθελα να την ακούσω γιατί κι εγώ θέλω να γράφω γαλλικά στο PC μου χωρίς
αλλεπάλληλα logout-in.