Poion Skliro disko?

Dimitris Stasinopoulos dimitris at athena.compulink.gr
Fri Jul 5 22:27:01 EEST 2002

On Παρ 05 Ιουλ 2002 10:32, Nikos Kanellopoulos wrote:
> Στα 40 GB @ 7200RPM,
> Seagate, Western Digital ή Maxtor;
>
> Κάνω δημοσκόπηση, γιατί ξαναχάλασε
> ο ΙΒΜ (...@##!!@#$) και μάλλον θα έχω
> να διαλέξω ανάμεσα στους τρεις πιο πάνω
> (στο Πλαίσιο).
> Βασικά πιο πολύ θέλω να μάθω πόσοι
> είχαν πρόβλημα με κάποιον από αυτούς,
> όχι πόσοι δεν είχαν. Όποιος δίσκος
> συγκεντρώσει τις λιγότερες ψήφους,
> κερδίζει...

Seagate: Prin 6 mines pethane enas 540mb pou eixa apo to 94 an den kano
lathos. Exo enan 6.4 SCSI UW (5400) pou doulevei edo kai 4 xronia xoris na
kanei kix. Edo kai 1.5 xrono, Quantum Atlas IV U2W (7200) kai IDE WD (den
thimamai montelo) 13gb 5400, episis xoris provlimata. Genika omos exo polla
provlimata me IDE Quantum-WD, eidika me montela stis 7200. Oi 5400 apo diki
mou empeiria, einai pio aksiopistoi. Poli simantiko rolo stin aksiopistia ton
diskon paizei i thermokrasia. Oti disko exo, ton psixo me ena 8cm
anemistiraki (opos afta ton trofodotikon) ana 2 diskous. Ta apotelesmata
einai entiposiaki afksiksi tou mesou orou zois tous.

Genika (panta apo prosopiki empeiria):

++Seagate
-WD
--Quantum