Poion Skliro disko?

Stoilis Giannis stoilis at sadness.gr
Fri Jul 5 20:55:01 EEST 2002

Στις Παρ 05 Ιουλ 2002 18:06, ο/η Panayotis K. Prokopiou έγραψε:
> μήπως να έβαζες RAID? hardware παντά, ε?

βλέπω το thread από την αρχή του και γελάω...

ήθελα να έχω την καλύτερη δυνατή ασφάλεια. Πήρα 3 ΙΒΜ 80 GB, τους καλύτερους,
θεωριτικά, δίσκους της αγοράς.

Πήρα και ένα hardware raid και έφτιαξα ένα RAID 5, για να έχω το κεφάλι μου
ήσυχο.

Πήρα και το καλύτερο και ακριβότερο τροφοδοτικό της αγοράς, μπας και γίνει
καμμιά στραβή με το ρεύμα, ποτέ δεν ξέρεις...

ΠΟΣΟ, ΜΑ ΠΟΣΟ ΓΚΑΝΤΕΜΗΣ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ 2 ΙΒΜ ΔΙΣΚΟΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ???
και όμως, έγινε, πριν απο 2 εβδομάδες...

(/me πάει στην γωνία και ξεσπάει σε λυγμούς...)

backup, backup, backup. όσες φορές και να το πω, ποτέ δεν θα χάσει την αξία
του...

οκ, συνεχίστε το thread, και εγώ θα συνεχίσω να γελάω... ;-) (αρκετά
έκλαψα...)