Poion Skliro disko?

Panayotis K. Prokopiou pprok at cc.ece.ntua.gr
Fri Jul 5 18:14:01 EEST 2002

On Saturday 06 July 2002 02:29, Thomas B2 wrote:
> exw kai egw enan maxtor 40GB sta 7200rpm o opoios trexei sta 133 ,
> einai
 poli kalos kai mexri stigmis ( min ton matiasw ) enw toy exw
> anathesei baries douleies (partition gia linux kai istories) einai
> tzitzatos!(apo plaisio)
> bye
> (Thomas)

πόσο βαρύ μπορεί να είναι δηλαδή για έναν δίσκο να τρέχει linux? μήπως
δεν έχεις επιχειρήματα?

στον παλίο μου υπολογιστή εγώ είχα έναν WD οποίος ήταν μια χαρά για 3
και πλέον χρόνια. Ο καινούριος εδώ και 2 χρόνια φορά έναν maxtor (προ
συγχωνευσής με την quantum(?)).

από την άλλη την περίοδο που είχα τον western μου ένας φίλος με
μικρότερο μοντέλο στον έστειλε στην Αμερική για αντικατάσταση, και το
ίδιο έπαθε με έναν 40 IBM deskstar (?) πριν από λίγους μήνες, βδομάδες
μετά την αγορά του.

μήπως να έβαζες RAID? hardware παντά, ε?

--
Panayotis Prokopiou <pprok.at.cc.ece.ntua.gr>