Linux on Laptops

Stelios Asmargianakis asmar at otenet.gr
Tue Jul 2 18:38:01 EEST 2002

Εγώ όταν το δουλεύω σπίτι αδειάζω τη μπαταρία και το χρησιμοποιώ χωρίς αυτήν
τις περισσότερες φορές. Την Παρασκευή το φορτίζω και βούρ μακριά απο την
Αθήνα.....!
Σε Windows δεν ξέρω πόσο κρατάει η μπαταρία διότι δεν έχω στο φορητό :-)
Στο  linux απο 2:30 ώρες και πάνω.

On Tuesday 02 July 2002 03:19, Al. Andreou wrote:
> [...]
 πάνε.....απο μηχανόβολτες στην μπαγκαζίερα ξεχασμένο ανοικτό μέχρι

> Ξάνθη

> Ναι, το φαντάστηκα από το domain name :-) .
> Η μπαταρία πόσο σου κρατάει; Εμένα μου κρατάει 2:15 σε απλή χρήση στα XP
> (διάβασμα κείμενα, MP3 να παίζουν στο στερεοφωνικό, δηλαδή έξοδος από το
> jack
> των ηχείων, και Internet). Μερικές φορές τα news γίνονται hard-disk
> intensive
> tasks, αφού τσακίζει το δίσκο (όχι τόσο σε swapping, αν και το έχω αφήσει
> με
 τα default 128 MiB RA).

> Επειδή τις περισσότερες φορές (το χρησιμοποιώ ως το κύριο workstation μου)
> είναι στην πρίζα, έχει πέσει λίγο η αντοχή της μπαταρίας. Θυμάμαι στην
> αρχή
 που εγκαθιστούσα μια φορά Windows XP από το DVD, που υποτίθεται πως

Stelios
www.climbincrete.com