provlimata

evagelos evagelos at panafonet.gr
Tue Jul 2 10:48:01 EEST 2002

paidia sorry gia tis erotisis

1)  exo modem zoom intrenal.
DEN einai win modem sigoura
einai dual ( kai pnp kai not pnp)
pio palia to eixa not pnp kai leitourgouse kanonika se redhat 7.1
tora pou to ekana pnp (logo provlimaton me ta window$ xp)
poli apla den to vlepei
ta window$ 98 + window$ xp to vlepoun sto com4
mallon etsi prepei na to evlepe kai to linux alla mpa
molis tou kano apo to kppp gia na to vrei sto ttyS3 mou leei oti einai
apasxolimeno sta alla ttyS0 ,ttyS1 , ttyS2 mou leei oti den vriskei modem
Apo oti diavasa sta diafora "how to" pou vrika mallon iparxei kapio
conflict? (an to leo kala)
mporei kapios na mou pei mia lisi an iparxei (pou iparxei) alla esto ligo
analitika giati eimai kai kainourgios xristis kai den skampazo kai polla
i esto ena url me sigekrimeno auto to provlima
 tha protimousa oxi  url [:)]

2)   thimame otan eixa to redhat 7.2 eixa kanei mia prospatheia gia compile
tou kernel me tin entoli make xconfig se kapio directory . kati ekana - kati
den ekana sosta alla auto einai asxeto
tora pou evala mandrake 8.1 (min gelasete) den vrisko pou sto kalo einai o
kernel!!!! giati sto ../linux opou itan sto rehdhat poli apla tora eno
iparxei to directory sto mandrake , einai adeio. apo oti katalavaino mallon
den to exo valei na eiparxei apo to install tou linux. (sosta?) pos to
prostheto

sorry kai pali gia tis xazes erotisis !!!