MP3

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Thu Jan 31 19:47:01 EET 2002

On Thu, 31 Jan 2002, Kekes Stamatis wrote:

> Apla omos os mousikos skeftomai to eksis, poso tha arese se olous aytous
> pou ki ego merikes fores to exo kanei sto parelthon otan epsaxna kati
> spanio kai den to evriska, na exoun kanei mia diskografiki douleia
> exontas os epaggelma fysika ti mousiki, na vgaloun ena disko
> perimenontas kapoia esoda apo ekei kai na doune oti nai men olos o
> kosmos akouei ti mousiki pou vgalane alla stin ousia kaneis den agorase
> para ta katevase apo to internet!!!
>   Alla omos oi kalitexnes pou theloun na vgaloun to pros to zein tous
> [...]

 Gia ayto akribws kai lew oti h swsth (h8ika) lysh einai na pas na
agoraseis th mousikh sou kai oxi na thn klepseis apo to internet. Otan
milaw gia diskografikes omws, safws anaferomai stous kollosous kai oxi se
kapoies pou exoun dhmiourgh8ei apo tous idious tous kallitexnes.
 Alla e3allou otan milame gia mp3 kai eidika gia mp3 pou briskeis sto
internet, milame gia xamhlh poiothta. Kapoios pou arkeitai sta 128Kbits
einai san kapoion pou arkeitai se mia kaseta. Opote den nomizw oti einai
kai toso megalh apeilh to mp3 gia tous kallitexnes. Isws na mporesoun
kapoia stigmh na to ekmetaleytoun kai pros ofelos tous, dianemontas th
mousikh tous mesw high quality mp3 files. leme twra...