MP3

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Thu Jan 31 19:37:01 EET 2002

Oraia ta leme oson afora to an kapoios einai thief i oxi :)
Apla omos os mousikos skeftomai to eksis, poso tha arese se olous aytous
pou ki ego merikes fores to exo kanei sto parelthon otan epsaxna kati
spanio kai den to evriska, na exoun kanei mia diskografiki douleia
exontas os epaggelma fysika ti mousiki, na vgaloun ena disko
perimenontas kapoia esoda apo ekei kai na doune oti nai men olos o
kosmos akouei ti mousiki pou vgalane alla stin ousia kaneis den agorase
para ta katevase apo to internet!!!
  To paratheto ayto to off topic thema giati apla kapoios ethese thema
deontologias kai nai symfono se kapoia pragmata mazi tou alla omos
diafono sto ripping giati nai sigoura o nomos sou dinei to dikaioma na
exeis antigrafa asfaleias apo ta CD's - diskous - kasettes pou akous
opote to MP3 einai panta i eykoli lysi mporo na po.
  Alla omos oi kalitexnes pou theloun na vgaloun to pros to zein tous
apo tous diskous nomizo oti einai adiko na xanoun asxeta an eimai ki ego
opados tou free.  Nai yparxoun kai megathiria pou vgazoun polla kai
perimenoun perissotera alla omos yparxoun kai midaminoi pou sigoura
perimenoun na epiviosoun apo ayto.
  Filika
   Stamatis