DHTML menus in Mozilla (was Re: mail bombing instructions)

Antonios-Kornilios Kourtis el99027 at mail.ntua.gr
Thu Jan 31 01:14:01 EET 2002

On Wed, 30 Jan 2002 20:01:35 +0200  DJ Art <djart at linux.gr>  wrote:

 DA> Αλλά μια που ανέφερες αυτό, μου θύμισες κάτι άλλο. Είναι αρκετές
 DA> τράπεζες που δεν δουλεύουν από Linux λόγω DHTML menus. Μπορείς να
 DA> κάνεις login και τα σχετικά, αλλά μετά για να συνεχίσεις πρέπει να πάς
 DA> από αυτά τα μενού, τα οποία μενού δουλεύουν σε Netscape 4.x, αλλά όχι
 DA> σε Mozilla. (χαρακτηριστικό παράδειγμα η Alpha bank).
 DA>
 DA> ένα παράδειγμα τέτοιων μενού δείτε εδώ: http://www.ee.upatras.gr
 DA> (τα αίσχη μας ;)
 DA>
 DA>Δείτε το page με Mozilla και με Netscape 4.x.
 DA>
 DA> Δεν μπορώ να καταλάβω ... Ο Mozilla υποστηρίζει έναν τόνο πράγματα,
 DA> αυτά γιατί δεν τα υποστηρίζει ??

Το interface για DHTML menus είναι διαφορετικό για IE, Netscape 4.x και Mozilla / Netscape 6
O Mozilla υποστιρίζει DHTML αλλά, το συγκεκριμένο interface ( το οποίο αν δεν κάνω λάθος
είναι και το "W3C standard" ) είναι διαφορετικό και υποθέτω οτι ο web developer βαριεται να
γράψει 3 φορές τον ίδιο πράμα για διαφορετικούς browsers

  DA >--
 DA >Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
 --
Kourtis A. Kornilios
"Life is too important to take seriously."