DHTML menus in Mozilla (was Re: mail bombing instructions)

DJ Art djart at linux.gr
Wed Jan 30 20:04:00 EET 2002

On Wednesday 30 January 2002 16:46, NKanellopoulos wrote:

> Τώρα η OTENET και οι "συνεργαζόμενες τράπεζες",
> Πειραιώς και Εγνατία, με πληροφόρησαν ότι
> για "λόγους ασφαλείας" (αχαχαχαχαχα) πρέπει να
> έχω Internet Explorer για να κάνω την δουλειά
> μου.

Αυτό με τις τράπεζες είναι λίγο πίκρα. (τί λίγο ??? πολύ πίκρα).

Αλλά μια που ανέφερες αυτό, μου θύμισες κάτι άλλο. Είναι αρκετές
τράπεζες που δεν δουλεύουν από Linux λόγω DHTML menus. Μπορείς να
κάνεις login και τα σχετικά, αλλά μετά για να συνεχίσεις πρέπει να πάς
από αυτά τα μενού, τα οποία μενού δουλεύουν σε Netscape 4.x, αλλά όχι
σε Mozilla. (χαρακτηριστικό παράδειγμα η Alpha bank).

ένα παράδειγμα τέτοιων μενού δείτε εδώ: http://www.ee.upatras.gr
(τα αίσχη μας ;)

Δείτε το page με Mozilla και με Netscape 4.x.

Δεν μπορώ να καταλάβω ... Ο Mozilla υποστηρίζει έναν τόνο πράγματα,
αυτά γιατί δεν τα υποστηρίζει ??

ένα ατυχές παράδειγμα τράπεζας είναι η Novabank. Κι αυτή έχει τέτοια
μενού παρόμοια με τα παραπάνω. Και μάλιστα, αν κοιτάξει κανείς το
source. βλέπει:

charset=windows-1253">

χαιρετίσματα, λοιπόοοοοον ...... :-)

--