Operating System Concepts

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Wed Jan 30 14:43:00 EET 2002

> Σιγά να μην είναι η pascal η πανώλη που έπληξε τους ανυποψίαστους
> ακαδημαϊκούς. Έχεις μπερδέψει την κότα με το αυγό.

Α, δε με κατάλαβες. Δεν υποστηρίζω σε καμία περίπτωση ότι
η Pascal είναι το κύριο πρόβλημα των  ακαδημαϊκών
[Ελλήνων και όχι μόνο]. Ούτε που μπορεί να συγκριθεί με τα
αναρίθμητα  κόμπλεξ τους. Υπάρχουν και λαμπρές εξαιρέσεις
βεβαίως.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι είναι κρίμα εν έτει 200x να
διαφημίζεται η Pascal ως η ιδανική γλώσσα προγραμματισμού,
και οι φοιτητές να ταλαιπωρούνται με κάτι που δεν αξίζει
τον χρόνο τους.

Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net