Operating System Concepts

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Tue Jan 29 20:02:01 EET 2002

On Tuesday 29 January 2002 10:57, NKanellopoulos wrote:
> Μήπως έχει διαβάσει κανείς το βιβλίο
> Operating System Concepts, του A.
> Silberschatz ;
Ναι, το ανακάλυψα στη βιβλιοθήκη του ΕΜΠ και μου άρεσε τόσο που το αγόρασα.
Καλύπτει πάρα πολλά λειτουργικά συστήματα (με case studies) που σχεδόν όλα
είναι Unixοειδή (στο τέλος έχει εκτενείς περιγραφές του BSD, του linux 2 και
των Windows NT).

Νομίζω πως είναι πολύ καλό βιβλίο για όποιον θέλει να ασχοληθεί με τα
λειτουργικά. Εξηγεί έννοιες όπως διαχείριση διεργασιών, ασφάλεια, δικτύωση,
διαχείριση χρηστών κλπ). Γενικά δεν πολυμπαίνει σε λεπτομέρειες υλοποιήσεων
(να έχει δηλαδή και assembly μέσα), αλλά τα λέει πολύ πολύ ωραία, σχεδόν
πάντα συνοδεύοντας τη θεωρία με παράδειγμα από κάποιο λειτουργικό.

Αν έχει βγει καινούρια έκδοση, να την προτιμήσεις.