CD-RW

DJ Art djart at hellug.gr
Fri Jan 25 17:42:01 EET 2002

On Friday 25 January 2002 08:47, Nikolaos Kefalas wrote:
> Pantos genika den 8a synistousa to Plextor to 12x10x32 giati opos
> exei deixei h praxh exei problhmata me egkrafei CD-RW to opoio einai
> epihkos aparadekto .

ουπς, βιάστηκες. Διότι ξέχασα να σου πώ εχθές ότι το Verbatim γράφτηκε
κανονικά σε 10χ ταχύτητα ;-)

Με το τελευταίο f/w upgrade (1.09) έπεσε κι αυτός ο τελευταίος πύργος.
Πάντως, έγραψες και ασάφεια. Δεν είχε ακριβώς πρόβλημα με τα CDRW, αλλά
ασυμβατότητα, αφού αδυνατούσε να κάνει OPC σε συγκεκριμένα cdrw-medias

(αν και μόνο το verbatim μου εμφάνισε τέτοιο πρόβλημα, κανένα άλλο
media. αλλά κι αυτό στο παρελθόν ανήκει πλέον ;-)

πάντως, αν συγκρίνουμε ένα 12χ (το 121032 π.χ) με ένα 24χ, το δικό μου
κάνει 6 λεπτά και το 24χ κάνει 4 λεπτά. Σιγά τα αυγά!!!  :lol:

πιό πολύ ώρα κάνω για να συμμαζέψω τα αρχεία προς backup και να τα
ταξινομήσω, παρά να γράψω το cd το ίδιο!! :-)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)