CD-RW

Nikos Kanellopoulos nkan at otenet.gr
Fri Jan 25 08:44:01 EET 2002

> tora pia ola ta cdrecorder ehoun idia poiotita, pane oi epohes pou
> i plextor eihe protoporia stin poiotita kai tahitita.
>
> Fanis

Εγώ έχω TEAC 8 Χ 8 Χ 32.
Είχε μόλις 42.000 δρχ. Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος
και η υψηλή ταχύτητα επανεγγραφής, ίση με την ταχύτητα
εγγραφής,  είναι πολύ σπάνια στην αγορά. Ειδικά για
τακτικό backup, είναι ό,τι πρέπει για να μη γεμίζει ο τόπος
CD και να μη δίνεις τσάμπα λεφτά.

Το Plextor έχει πέσει στις 75.000 δρχ. Αν θες να διαθέσεις
τα παραπάνω χρήματα, παρτο γιατί έχει το burnproof.

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net