www.hostmaster.gr & masquarade

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Sun Jan 20 19:17:01 EET 2002

Exei kaneis kamia idea ti sto kalo kanane ekei katw sthn Krhth, kai toys
teleytaious mhnes, den mporw na dw to www.hostmaster.gr para mono apo to idio
to linux box pou paizei rolo firewall/masquarade ?
Apoopoiodipote eswteriko mixanima to shma stamataei kapou sto
forth-heraklio-ATM.grnet.gr, kai ekei me "ftynei" me ena "network unreachable"

Pls oxi apantiseis tou styl "energopoihse to forwarding" (opws oi idioi
apantisane), oi kanones gia to firewall/masquarade einai oloswstoi,
dokimasmenoi xronia twra, kai malista ekana kai ton kopo na to eleksw kai me
ipchains oso kai me iptables. Ase pou prin merikous mhnes douleue.

--
I.Ioannou <roryt at roryt.gr>