Tou Internet ta paraksena!

Thiodor teo_908 at yahoo.com
Sun Jan 20 15:27:01 EET 2002

Exw ena provlima apo tote pou exo internet kai mexri stigmis den exo psaksei
voitheia.Etsi leo na sas rotiso mpas kai kserete.Otan imoun me Window$ 98
mporousa na mpo se oles tis selides kanonika.Na mpo diladi na ti do,na ftaso
se ekeines.Otan allaksa se win 2000 distixos merikes selides den provalontan,
i progress bar tou browser edeixne na metakinite alla tipota.ayto ginotan
sinithos me ellinika sites.Tora pou eimai mono me Linux exo akrivos to idio
provlima.sto hellug.gr den mporo na mpo me tipota,oute konqueror,oute
netscape  alla oute kai lynx.(na fantastite piga se internet kafe gia na
grafto stin lista!).in.gr den mporo mpo alla kai alla sites.Eytixos to
linux.gr leitourgei.An katalava  kala den ftaiei i sindesi giati me win 98
empaina.
An exete kamia idea kai mporeite na voitheisete steilte tin gnomi sas.
PS:den eimai me elliniko ISP alla me voulgariko.Edo spoudazo.
Thanks
Thiodor