OpenOffice

Big Lebowski chem482 at edu.uoc.gr
Sat Jan 12 12:20:01 EET 2002

Γεια σας,

Εδώ και περιπού 2 μήνες (δεν 8υμάμαι ακριβώς) έβγαλα το StarOffice 5.2, το
οποίο είχε η διανομή μου, και κατέβασα το OpenOffice 638 C. Σε γενικές
γραμμές το θεωρώ πολύ αναβαθμισμένο σε σχέση πάντα με το StaOfice 5.2. Όμως
δεν είναι καθόλου σταθερό!!!!! Κάθε λίγο και λιγάκι, κρασάρει!!!

Αυτό που θέλω να σας ρωτήσω είναι, εαν μπορείτε να μου προτείνετε κάποια άλλη
έκδοση του OpenOffice η οποία να είναι σταθερή, ή τουλάχιστον πιο σταθερή από
την έκδοση 638 C που διαθέτω. Έχει κανείς δοκιμάσει την τελευταία έκδοση 641C?

Μήπως είναι καλύτερα να περιμένω κανά 3μηνο, μέχρι να βγει το StarOffice 6?
Γιατί με 56άρι modem είναι λιγουλάκι δύσκολο να κατεβάζω κάθε φορά την
τελευταία έκδοση και να την κρίνω!!!

Ευχαριστώ,

Νίκος