Samba + Defacto

Leonidas Papadopoulos leonidas at empa.gr
Sat Jan 12 00:38:01 EET 2002

Nicholas Christopoulos <inachus at freemail.gr> wrote in
message
news:a19gue$1l3s$1 at ulysses.noc.ntua.gr...
> Tha boithouse an eixame to smb.conf, distro, samba kai
kernel version.
> To pio pithano einai na min exeis rythmisei swsta tin
samba.
> Malista prin kana-dyo xronia pou to rythmisa, xreiastike
na
> kanw compile to kernel kai thn samba gia swsti
ypostiriksi twn
> Ellhnikwn.
> Apo tote mono me tin Access97 exw kati kathysteriseis ola
ta alla
> pane poly kalytera kai xwris to bug tou 's'.

Slackware 8
kernel 2.4.17
Samba 2.2.3pre (eixa thn 2.2.0 alla diabasa parapona sth
Samba-lista gia bug
me apotelesma xasimo dedomenon pou dioruouike sthn ekdosh
CVS)
nato kai to smb.conf

[global]
    log file = /var/log/samba.%m
    log level = 0
    max log size = 50

    directory mask = 0777
    client code page = 737
    workgroup = EMPA-SERVER

  domain logons = yes
  local master = yes
  preferred master = yes
  domain master = yes
  kernel oplocks = no
  server string = Samba Server
  load printers = yes
  security = user
  encrypt passwords = yes
  socket options =  TCP_NODELAY SO_SNDBUF=8192
SO_RCVBUF=8192

[homes]
   comment = Home Directories
   browseable = no
   writable = yes

[printers]
   comment = All Printers
   path = /var/spool/samba
   browseable = no
   public = yes
   guest ok = no
   writable = no
   printable = yes

[empa]  #edo einai to DEFACTO (ekdosh gia 5 xrhstes)
   comment = LOGISTHRIO
   path = /Samba/logistirio
   guest ok = yes
   read only = no