FreeBSD 4.5 partition mount problem

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Wed Feb 27 02:50:01 EET 2002

On Wed, Feb 27, 2002 at 12:18:07AM +0200, Giorgos Keramidas wrote:
> Apla apofasisan telika prin to 4.5-RELEASE na kanoun to sysinstall na
> dialegei automata metaju 'mikros diskos, 8192/1024 b:f' kai 'megalos
> diskos, 16384/2048 b:f'.  O Sheldon Hearn exei steilei sthn -arch kai ena
> mail pou elege diafora apotelesmata apo benchmarks pou ekane ftiaxnontas
> partitions me alla block/fragment rations, opws p.x. 4096/512 kai
> 4096/1024.  Den eimai online tora pou grafo to reply kai den mporo na sou
> bro reference apo to google, alla psakse stin -arch den tha duskoleuteis na
> to breis to mail.  Prosthese sto query sou +author:sheldon kai tha to
> ksetruposeis eukola.

Pragmatika, to thread pou les einai edo:
http://groups.google.com/groups?hl=el&threadm=45421.1006527874%40axl.seasidesoftware.co.za&rnum=1&prev=/groups%3Fselm%3D45421.1006527874%2540axl.seasidesoftware.co.za

kai apo oti fainete eihan poly megalyteres epidoseis me ayto to block
size/ fsize.

I plaka einai me ton linux kernel, stin lkml to 99 ipirje ayto to patch
pou prosthetei block size 32768.
http://www.uwsg.iu.edu/hypermail/linux/kernel/9910.1/0847.html
ean eihan skeftei oti kati leipei anamesa sto 8192 kai to 32768
den tha ipirhe provlima.

Fanis