FreeBSD 4.5 partition mount problem

Pavlos Parisshs p_pavlos at otenet.gr
Tue Feb 26 20:01:01 EET 2002

On Tue, 26 Feb 2002 17:25:49 +0200
Fanis Dokianakis <madf at hellug.gr> wrote:

> sta kernel messages
>  ufs_read_super: fs_bsize 16384 != {4096, 8192, 32768}
>  ufs_read_super: bad magic number

> fainete oti to block size einai 16384 pou den ypostirizete
> ston kernel.
Mou fenete pws apla ksaxasan na grapsoune afto pou ekanes esu.
Den einai allwste logiko na ipostirizetai to diplasio kai oxi
to idio.Leme twra...

> Omos sto fs/ufs/super.c sti grammi 655 ehei ena if me ta block sizes pou
> epitrepontai.
>
> prosthetoume ena "&& uspi->s_bsize != 16384" mesa sto if kai apo oti
> fainete douleyei fysiologika. (den dokimasa write)

xmm gia kanena ena write na doume,dioti mporei na ekane mount alla otan paei
na prospelasei blocks na exei provlima.
To lew afto dioti kati paromoio ginotan kai me to smb stous kernels 2.2.x kai
tote allaksa kati sto source meta apo post pou eida kai nai men ekana mount to win share
alla write den eixa.

> Gia pio logo omos kati san kai ayto den egine eyritera gnosto,
> kai giati den ehei ginei ayti i allagi ston linux kernel.
> Athemitos antagonismos apo tin meria kai tou fbsd kai tou linux?

Athemitos antagonismos sthn oikogeneia tou Open source!!!
Ama ftasane ekei ta pragmata tote ti katsame file:)

Filika,
Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life