FreeBSD 4.5 partition mount problem

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Tue Feb 26 17:26:01 EET 2002

Yparhei provlima me to mount sta partitions pou dimiourgei i egatastasi
tou FreeBSD 4.5.
Edo kai arketo kairo (apo tote pou vgike to 4.5) prospathousa na kano
mount ta partitions tou FreeBSD, xoris epityxia.
Enoeite oti exo energopoiisei tis epiloges
UFS_FS kai BSD_DISKLABEL ston kernel.

uname -r
 2.4.18

sta kernel messages
 hdb: hdb1 hdb2 hdb3
 hdb3: <bsd: hdb5 hdb6 hdb7 hdb8 hdb9 >

mount -t ufs -o ufstype=44bsd /dev/hdb3 /mnt
 mount: wrong fs type, bad option, bad superblock on /dev/hdb3,
        or too many mounted file systems

sta kernel messages
 ufs_read_super: fs_bsize 16384 != {4096, 8192, 32768}
 ufs_read_super: bad magic number

Epsaja sto google gia ayta ta minimata kai den vrika tipota shetiko
eytyhos pou mou katevike na psajo kai sto groups.google.com
kai vrika ta ejis:

fainete oti to block size einai 16384 pou den ypostirizete
ston kernel.

Omos sto fs/ufs/super.c sti grammi 655 ehei ena if me ta block sizes pou
epitrepontai.

prosthetoume ena "&& uspi->s_bsize != 16384" mesa sto if kai apo oti
fainete douleyei fysiologika. (den dokimasa write)

Gia pio logo omos kati san kai ayto den egine eyritera gnosto,
kai giati den ehei ginei ayti i allagi ston linux kernel.
Athemitos antagonismos apo tin meria kai tou fbsd kai tou linux?

Fanis